Sähköinen markkinointi
Sähköisen markkinointi tarjoaa yrityksille ja organisaatioille keinoja kohdentaa tarjontaa, tai esimerkiksi tunnistaa tehokkaammin kiinnostuneet asiakkaat. Nivomme sähköisen markkinoinnin palvelumme asiakaskohtaisesti oikeaksi kokonaisuudeksi asiakkaan markkinoinnin tavoitteiden mukaan.

Hakukoneoptimointi ja Google Adwords-mainonta
Hakukoneoptimoinnilla (SEO, hakusanamarkkinointi) ja Google Adwords-mainonnalla (hakukonemainonta) varmistamamme, että asiakkaasi löytää yrityksesi tuotteet ja palvelut. Palvelussa lähdetään useimmiten liikkeelle siitä, että sivustolla on hakukoneisiin vaikuttavat metatiedot kunnossa. Tämän jälkeen voidaan hakukonemainonnalla tehostaa yrityksen hakukonelöydettävyyttä.

Web-pohjaiset myynnin tukisovellukset
Myynnin tukisovellukset ovat sivustolle lisättäviä pieniä ohjelmia, joilla voidaan esimerkiksi rakentaa helposti tarjouspyyntö, näyttää tuoteominaisuuksia tai tehdä räätölöity tilaus. Perusideana on saada sivuston vierailija ottamaan yhteyttä nopeasti heti kiinnostuksen heräämisen jälkeen myyjään päin, vahvistaa asiakassuhdetta ja parantaa asiakaspalvelua.

Sähköiset uutiskirjeet ja markkinoinnin automaatio
Tavoita asiakkaat sähköisellä uutiskirjeellä. Autamme valitsemaan oikean ratkaisun sähköisten uutiskirjeiden lähettämiseen, suunnittelemme uutiskirjepohjat ja autamme uutiskirjekampanjoinnissa. Uutiskirjeisiin voidaan yhdistää markkinoinnin automaation ratkaisu, jolloin asiakkaiden toimintaa sivuilla voidaan tarkemmin seurata jopa käyttäjätasolla ja kohdentaa postituksia käyttäjän ilmaiseman kiinnostuksen mukaan.

Saavutettavuuden kehittäminen, käytettävyys
Usein on syytä ennen hakukoneoptimointia pysähtyä ja miettiä, palveleeko sivuston sisältö ja rakenne optimoinnin tai yrityksen tavoitteita. Voi olla tärkeää ja lopputuloksen kannalta välttämätöntä järjestellä sivuston tai palvelun sisältö ja toiminnallisuus paremmaksi. Arvioimme ja kehitämme käytettävyyttä ja saavutettavuutta käyttäjän, asiakkaamme asiakkaan, näkökulmasta.